torsdag 4 juni 2009

YES! lyckliga jag!

nu blev jag glad=)
vi fick fyran så m-ås here we come!
Augusti september någon gång flyttar vi så ska in till stan någon dag å säga upp denna lägenheten=).

håller på i tvättstugan här idag det är så tråkigt men måste göras ju.
jimmy dyker upp här någon gång efter jobbet med det blir det mys hoppas jag=).

liam är jätte pigg idag och ingen feber det betyder vi kan gå till jobb å dagis i morgon det ska blli så skönt=).
fan klarar inte av att bara gå hemma blir ju så uttråkad så det finns inte.


Hmm undra vem vi ska fjäska flytta hjälp av? Jenny tror du din karl känner sig sugen? haha
men han får akta sig för muren =p.
lille bror har lovat hjälpa oss att flytta så bär hjälp har vi ju iaf värre med bil ju=(.

jaja nä nu ska jag göra något vettigt tror jag lägger upp lite bilder bara för att jag kan!=)






mormor å Liam sommaren 08!


myser med favoriten Zita!


glass är alltid lika gott=).

nä nu orkar jag nog inte mer=)

over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar