måndag 8 juni 2009

trött, sjuk och BVC!

jag har gått å blivit så jätte förkyld men det är en annan historia=)

i fredags åkte vi till Fliseryd till jimmys pappa och tog det lugnt=).
lördag blev det dax att grilla på dagen. mums!
liam trvdes som vanligt så fort han får springa ute lite=) skrapade upp sitt knä självklart,
inget ovanligt som sagt haha!
framåt fyra tiden åkte vi ner till iknö för att sova där en natt åxå.
amanda och dan körde ner oss och det slutade med att dom stannade till elva tiden fast jag la mig vid tio tidenn då det inte är skoj att va skuk=(.

i söndags kom vi hem runt fem halv sex å då kännde jag mig bara såååå ynklig.
förkyld å feber va såååå synd om mig=).

fick lite mys av jimmy.

BVC
jävla idioter så trött på bvc nu, det ända dom gör är att klaga. nu va det som vanligt att liam väger för lite. suck han äter det han vill äta tänker inte tvinga i han maten. han är pigg frisk å väldigt akktiv men på dom låter det som han är "undernärd" inte troligt. plus att detta va min tredje BVC sköteska sen vi fick liam det är lixxom 1,5år sen ska det va så? jag trivdes med den första men inte dom andra två idioterna.

hon vi hade idag va jätte otrevlig.

hon: sover han och så på nätterna?

jag: nej han vaknar en gång och vill ha välling.

hon: ja han ser ju ut å behöva det han är ju inte så stor.
sammtidigt som hon höjer ögonbrynet.
jävla kärring.
jag känner väl min son bäst inget fel på han.
hon har träffat han en gång å det va idag å hon börjar klaga på en gång.
hoppas BVC i M-ås är bättre=).
aja liam har växt iaf=)
9935gram
och
84lång=)
han låg tydligen över "normala" kurvan på längde och följde sin egna kurva på vikten trots klagomål från BVC.


men nu ska jag ta min sjuka näsa och sova lite=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar