onsdag 10 juni 2009

får vi aldrig vara friska?

ååå skickade iväg Liam till dagis igår som vanligt.
va skönt tänkte jag, jag ska tillåta mig själv att va sjuk nu då, ta ett bad å så.
jo men visst klockan elva ringer dagis å säger att liam är nog lite sjuk i magen.
Hmm? igen?
mycket riktigt nu har ju ungen maginflensan igen suck så nu är vi båda hemma å är sjuka=(
detta suger=(.
aja Zita har inte fått några valpar än men hon har börjat flåsa och bädda i rummet så dom kommer nog i natt=) *hoppas*

igår va jimmt här vi gjorde väl inte så mycket men va trevligt med lite sällskap=).

om liam tillåter ska vi in till bankomaten idag sen handla lite men inte så skoj då jag är genom förkyld å han skiter till å från=( hoppas han blir bättre för mat måste man ha=).

men nu ska ja ta mig en kaffe så ska försöka skriva lite mer ikväll.

over and out!


en sjuk Liam. gammal bild men kan tänka mig han mår detsamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar