onsdag 3 juni 2009

halva veckan har nu gått!

och liam är fortfarande sjuk men på bättringväg=) han är iaf feberfri idag så med lite tur blir det dagis och jobb i morgon=).
suck blir så rastlös av att bara gå hemma och trampa ju.

idag tror jag inte det händer så mycker.
Jimmy ska ringa och bråka lite med bostäder för nu får vi helt plötsligt inte flytta dit?
först gick han igenom kriditupplysningen men nu gör han inte det ? hmm han har inte ens 50 jävla öre hos kronofogden. dom är ju störda.
känns inte så skoj att dom lovade han en lägenhet men nu får han inte den känns bra eftersom han sagt upp sin lägenhet....NOT!
Grrr blir så irriterad!

jag har fortfarande inte fått mina penagra från f-kassan det suger då soc hade räknat med dom pengarna i normen så jag fick bara pengar till hyra å el denna månaden har inte haft ett öre att handla mat för. IDIOTER!
nää men vi räknar med att du ska får bostadsbidraget för är nio veckr sen du skickade in papprerna!

jaha det är f-kassan vi pratar om dom är inte kända för att vara snabba precis.
har ringt f-kassan med dom säger bara att ett beslut är på väg hela tiden GRRRR. fan det är ändå 2600kr som jag kan handla mat för, börjar bli tomt här hemma nu!

aja men nu är det väl dax att gå tillbaka till vardagen med städningen bläää
men det måste göras .

over and out!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar