tisdag 4 augusti 2009

ska försöka skriva lite då=)

semestern är snart slut och på lördag får vi hem zelda=)
vi håller på att tömma jimmys lägenhet så han är här mestadels men ej denna veckan då han jobbar extra i hamnen, vilket behövs då vi behöver varenda kr nu med flytt å valpen och ja ni vet allt på samma gång haha!
känns lite onödigt att liam ska gå på dagis här i stan nu i två veckor sen ska vi flytta så då ska han sluta, hmm. men behöver dom där tre timmarna till packning av min lägenhet och flyttstädning av jimmys suck sen ska min städas oxå=(. sen vill jag inte flytta på VÄLDIGT länge, tänker inte ens titta på en flytt städning=).

jag försöker sluta röka igen men nu har jag köpt nikotintuggigummi och det går mycket lättare denna gången=).

men nu måste jag plocka lite å hålla mig sysselsatt haha
kan nog skriva en rad ikväll =)

kan slänga in lite bilder med=)

busungen=)


nyklippt blev dock ej så rakt



liam å zelda i koppel=).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar