måndag 20 juli 2009

hemma igen!






japp så va man hemma igen har varit nere på oknö en vecka det va så mysigt=).

i onsdags kväll fick vi för oss vi skulle åka till öland på torsdag till lördag å sagt va gjort och åkte gjorde vi=).
liam somnade i husbilen utan problem, min stora kille=).
på kvällen satt vi å tog några öl på kampingen utanför husbilen kanon väder hade vi=).
fredag va sagt vi skulle åka upp till böda men kylskåpet fungerade inte så vi åkte bara till böda för att bade sen åkte vi hem igen kort semester det där=).
kvällen pratade jag med pappa och han fick sig ett gott skratt när jag sa kylskåpet inte fungerade haha.
jag- nä vi åkte hem ditt kylskåp är cp.
han- men har du satt på gasen?
jag -vilken jävlva gas?
jimmy- det va ju för fan det jag sa.

haha jaja då vet vi det till nästa gång gas till kylskåpet=på=).
i lördags åkte vi ner å lämnade husbilen på oknö och vilket oväder det kom åska och blixtrar och ett helt hav av regn tacka fan vi inte va kvar på öland=)
lägger ut lite bilder på veckan som varit på liam öland och Zelda=)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar