måndag 24 augusti 2009

dax igen då kanke??

ja åter igen fått klagomål att jag skriver för sällan=)
men tiden räcker inte till längre ju.
vi har fått hem Zelda eller ja för två veckor sen så hon är nu tio veckor och helvild precis som en valp ska vara=).
Liam och zelda är ju som hund å katt är det inte den ena är det den andra dom bråkar hela tiden haha.
ååå blir så arg på dom ibland men sen när liam går å lägger huvudet på zelda när hon sover å han ska ju åxå "sova" då smällter jag å glömer bort hur iriterad jag va på dom nyss=).

D dagen börjar närma sig=) dagen då vi ska flytta tillbaka till M-ås *längtar*
trodde inte man kunde längta så som jag gör nu men nu vill jag hem.
och både jag å J tror vi kommer trivas jätte bra å stärka vårat förhållande med hjälp av flytten
*hoppas*

slänger in lite nya bilder nu då=)
LOVAR ska försöka ta mig tid på kvällarna att skriva men fullt upp ju=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar