onsdag 12 maj 2010

vakade idag klockan sju av att liam sitter brevid mig och skriker mamma blä
upp och byta blölja tittar på liam jo men visst va söt han va helt BLÅ i ansiktet hela magen benet och foten och det går ju inte bort heller hittar den blåa pennan ute på balkongen den är fattenfast suck. vilket betyder han varit uppe på köksbordet för att komma åt hyllan där vi har pennorna.
nåja det va toa papper i hela hallen idag va sisådär lagon skoj balkong stod på vid gavel och hundsatan har varit i katt lådan grr
UNDERBARA MORGON!

nåja dagen har rullat på bra hittils liam är på bra humör och zelda är lugn.
kvart över elva är det dags att lämna mitt bus til dagis sen bär det av mot minuten och ta ut lite pengar som jag egentligen inte har stressa hem och gå med zelda vidare till netto och handla på väg till jobbet klockan ett.
stressen kommer ta död på mig en vacker dag. slutar klockan halv tio idag känner migg sååå taggad not men men bara bita i det sura äpplet och hoppas dom intagna har en bra dag och att tiden går fort=)
nu ska jag sätta mig och ta det lugnt en stund tror jag=)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar