måndag 17 maj 2010

ny vecka nya utmaningar?

helgen va bra vi tog det bara lugnt.
kände av redan på lördag att jag började bli sjuk japp söndag morgon vaknar jag genom förkyld
idag är det inte bättre vill jag lova.
skulle jobba klockan 7 idag men valde faktiskt att istället ringa jobbet vid 7 då min handledare började och fråga om han tyckte det va lämpligt att jag kom idag det tyckte han självklart inte så fick vara hemma.
idag erkänner jag att jag är en dålig mamma idag, mitt tålamod är verkligen noll och inte orkat sitta och leka hela dagen sen ska man ha avslutning på hundkursen idag det känner jag inte heller för det bara är en sån dag idag men inte lätt när man är sjuk.
så nu ska jag ladda liams elbil så vi kan gå ut och köra lite sen så jag får gottgöra lillprinsen=)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar