torsdag 9 april 2009

nu ska jag ta mig till att skriva!

ja det har som vanligt inte hänt så mycket förra torsdagen åkte jag å liam ner till mamma och stannade tills på söndag det va trevligt=) skönt att komma bort ibland.

träffade mari och hennes minsa ihop om att liam ska bli smittad av vattenkoppar.
så vi märker om han får det=).
i söndags åkte vi hem till jimmy och sova där lika så på måndagen=)
tisdag satt jag själv med liam hela dagen och hade allmänt tråkigt.
onsdag va det ju skolan sen va jag borta på arbetsförmedlingen en sväng med kan behövas nu i kris tiderna.
idag är det torsdag och Liam ska egentligen till sin jimmy idag men han ska hjälpa sin pappa med veden så sagt jag åker bort till jimmy idag med liam innan jimmy kommer hem så antar att jag kommer sova där i natt men det märker vi=)

tänkte försöka gå påaskärring med liam idag men fan inga bra kläder ju=( och jag vet inte är han för liten för det tro?

och idag kommer min andra älskling hem JENNY så nu kan jag leka med henne igen=)
fast jag har absolut inte saknat henne haha=)
hmm okej kanske saknat henne lite då=)

men nu ska jag ta mig en kaffe kan behövas i detta tråkig väder!


2 kommentarer:

  1. måste bara fråga.. Hur får mn sin signatur längst ner på alla inlägg????? förstår mig inte på detta.. tacksam för hjälp =) mvh/ Myplacemyrules.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. om du trycker på min sigatur kommer du till den hemsidan där du kan skaffa sån

    SvaraRadera