torsdag 2 april 2009

åter igen bitmärken!


detta kom han hem med från dagis den 18e!



detta är ett av bitmärkerna han fick igår detta är det lilla som är vid örat!







detta är det andra det stora på kinden!

min lilla plutt att du alltid ska ha sån otur=(.
i förgår skärde du dig på posten oxå ju. min lilla klant undra vad du ska bli utsatt för nästa gång?
dax att mjuk isolera hela lägenheten och inte släppa in eller ut någon kanske? haha.

för övrigt har det inte hänt något skoj faktiskt idag ska jag till soc sen ska jag och liam till Mönsterås och vara där hela helgen skönt=) i morgon tänkte jag att jag och Liam skulle klippa oss så han blir av med sin hockyfrilla haha.

i förgår köpte jag lite nya kläder till liam ett par snickarbyxor jätte söta va dom och en vit tjocktröja med luva som man kan ta bort=) köpte en storlek större så att han kan nog ha kläderna hela sommaren hoppas jag.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar