torsdag 12 augusti 2010

ja, jag lever=)

vi har sålt våran data då vi tyckte det va himla onödigt att ha den kvar när vi kunde göra allt på våra mobiler (X10) och vi kan göra allt utom att blogga och kan vi blogga på dom har iaf jag inte listat ut hur man gör=(

nåja passar på när jag har tillgång till data istället=)
flyttat har vi gjort lite mer centralt helt underbart=)
pappa och linda bjöd mig liam och jimmy till lådbilslandet det tyckte liam va grymt intressabt dock vågade han inte köra dom motordrivna bilarna men gjorde inget för han hade skoj ändå=)
sen har vii gjort ett tappert försök att åka på familjesemester så vi åkte till sonjas camping på norra öland men vädret va inte på våran sida så vi åkte faktiskt hem eftersom vi hade tält sen valde vi nog fel camping med tanke på zelda med det gick rätt bra ändå men nästa år blir det en annan camping finns en jätte bra camping på öland som är riktad åt både barn och hundar agillity bana och grejer=) flera års vänte tid om man ska ha sesongsplats tur vi inte ska vara där så länge=)

prinsen växer som tusan och pratar mer och mer för varje dag det är så kul sen har han ju blivit pappas pojk nu under semestern bara pappa som duger haha men det va väl bara en tidsfråga=)

syrran är gravid med hon ska ha januari/februari tror jag(osäker)
men nu ska jag fortsätta med min stor städning har data några dagar så ska väl försöka skriva så länge jag kan=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar